سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
قربانی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران توانسته همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کند تا جایی که بدون حضور قدرت جمهوری اسلامی ایران هیچ دکترینی در منطقه و جهان نوشته نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ قربانی در مراسمی به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۹۵۰ شهید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در گلزار شهدای این شهر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، به خصوص امروز که استکبار جهانی با تمام قوا مشغول شبیخون فرهنگی است. در این وضعیت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بهترین راه مقابله در برابر شیاطین و استکبار است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، مقام معظم رهبری را چراغ راه هدایت و رستگاری دانست و تصریح کرد: مسیر، مسیر روشنی است که شهدا هم این راه را رفتند؛ آن‌ها ذوب در ولایت و عاشق ولایت بودند و خیلی خوب این موضوع را درک کردند، شهدا معامله خوب و پرسودی را با خدا انجام دادند، آنان جهاد فی سبیل الله انجام دادند و به هستی مطلق رسیدند.

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به ۲ هزار و ۹۵۰ شهید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به وصیت‌نامه‌های این شهدا بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که جز خدا و زیبایی کسی را ندیدند، همان چیزی که حضرت زینب (س) در کربلا دید.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی بود، انقلابی که ۴۵ سال از عمر آن می گذرد و به یُمن خون همین شهدا، درخت تنومندی شده و جایگاه ویژه‌ای را در جهان خاکی به خود اختصاص داده است.

امیر سرتیپ قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان قزوین، تصریح کرد: استان قزوین مزین به عطر و بوی شهدای دوران دفاع مقدس است و خوشا به حال مردم این منطقه چرا که وقتی به کارنامه این شهر نگاه می کنیم به اسامی بزرگ و ماندگاری از جمله شهیدان رجایی، بابایی و لشکری برمی خوریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح ما بعد از ۴۵ سال تحریم در کجای دنیا قرار دارند؟ ملت ما توانسته همه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند تا جایی که هیچ دکترینی در منطقه و جهان نوشته نخواهد شد مگر با حضور قدرت جمهوری اسلامی ایران.

امیر سرتیپ قربانی اضافه کرد: روزگاری وقتی اسم گنبد آهنین و دیوار حائل می آمد، می‌گفتند مگر می شود با آنها روبرو شد، اما امروز چه اتفاقی افتاده، از سوی یک گروه مقاومت طوفان القصی اتفاق می‌افتد در برابر یک رژیم خون آشام و کودک‌کش، این برکت خون شهداست که این روزها شاهد فروپاشی این رژیم منحوس هستیم، هیمنه رژیم صهیونیستی با طوفان‌الاقصی شکسته شد و وعده صادق پوشالی بودن استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان تر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha